Zaterdag - Reisverslag uit Mountain Lakes, Verenigde Staten van Almerecollege Kampen - WaarBenJij.nu Zaterdag - Reisverslag uit Mountain Lakes, Verenigde Staten van Almerecollege Kampen - WaarBenJij.nu

Zaterdag

Door: Elisabeth

Blijf op de hoogte en volg Almerecollege

21 November 2015 | Verenigde Staten, Mountain Lakes

Vandaag (zaterdag) hadden we eindelijk de hele dag de tijd om dingen te doen die we zelf wilden. Ik ging ontbijten met pancakes en ben toen met Meghan naar een mall geweest. Daar hadden we afgesproken met meer wat mensen en hebben daar een middagje geshopt. Om 5 uur gingen we eten op school. Iedere ouder heeft eten meegenomen dus hadden we meer dan genoeg. Het was erg gezellig. Na het eten zijn we nog een ijsje gaan halen en hebben we met een paar mensen gechillt bij Meghan thuis. Meghan heeft een grote kelder met een pingpongtafel, pooltafel en een bioscoop. We hebben daar bijna de hele avond gezeten. Het was heel leuk om zo de laaste avond door te brengen.

• 23 November 2015 - 11:31

Iris Van Gulik:

Fijn dat jullie inmiddels weer veilig aangekomen zijn in Nederland.
    Morgen wacht weer de werkelijkheid van het Nederlandse schoolleven op jullie.
    Maar gelukkig nemen jullie dan heel veel mooie herinneringen mee.
    Groet, Iris van Gulik

Almerecollege

Wij, leerlingen van het Almerecollege uit Kampen, gaan op 14 november naar de USA! Wij: Ruth, Zoë, Luna, Iris, Eva, Julia, Amy, Sanne, Nina, Elisa, Hannah Nanouk, Marije, Anne, Elisabeth, Mike, Floris, Jules en Rick

Actief sinds 23 Sept. 2015