Zondag - Reisverslag uit Mountain Lakes, Verenigde Staten van Almerecollege Kampen - WaarBenJij.nu Zondag - Reisverslag uit Mountain Lakes, Verenigde Staten van Almerecollege Kampen - WaarBenJij.nu

Zondag

Door: Jules Mandon

Blijf op de hoogte en volg Almerecollege

23 November 2015 | Verenigde Staten, Mountain Lakes

Vandaag was de laatste dag van onze exchange met de Mountain Lakes Highschool. Toen ik wakker werd was het 9 uur en begon ik met inpakken. Om 12 uur kwamen Rick, Leda en Oleg naar Alex's (mijn host) huis om een uitgebreide Britse lunch te eten. Om 14:30 gingen we naar de school waar er een bus klaarstond om ons naar vliegveld New Ark te brengen. Iedereen nam afscheid van elkaar, wat uiteraard niet zonder tranen ging. Ik had gewed dat Erin als eerste ging huilen, en Rick had op Zoe gegokt. Ze begonnen tegelijk als eersten te huilen. Eenmaal bij het vliegveld aangekomen boardden we het vliegtuig maar kregen we na een uur te horen dat er een probleem was met de airconditioning, waardoor we nog een uur vertraging kregen. De reis verliep goed, er was maar een kort moment met turbulentie in de lucht. De terugreis duurde bijna twee uur minder lang dan de heenreis, namelijk 6 uur en 23 minuten.

• 23 November 2015 - 20:29

Mrs. Donna Salvo:

I am so glad that you had a wonderful time. I heard that the plane was delayed for an air conditioning problem.

I live closer to Newark Airport than the students but I did not know you were delayed.

I was glad that Mrs. Aalderson was able to stay with me during the week. I look forward to seeing Mrs. Aalderson and Mrs. Smit when I bring the MLHS students to Almere with Mr. Polashenski.