Impressie vanuit het cafetaria - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Almerecollege Kampen - WaarBenJij.nu Impressie vanuit het cafetaria - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Almerecollege Kampen - WaarBenJij.nu

Impressie vanuit het cafetaria

Door: Eefje en anderen

Blijf op de hoogte en volg Almerecollege

20 November 2015 | Verenigde Staten, Philadelphia

Het is nu rond de klok van 12, tijd voor lunch. Vanmorgen heeft iedere groep zijn presentatie gedaan. Leuk en onderhoudend, verschillende docenten hier gaven complimenten van wege het goede Engels .
Tijdens de lunch is het aardig om wat ervaringen te horen.

Wat ervaringen:

Elisabeth: Deze Highschool is een enorme ervaring! Ik zou het niet willen missen. Alle Amerikanen zijn heel aardig en beleefd. We doen elke dag hele leuke dingen.

Elisa: Deze reis heeft ons zoveel nieuwe dingen laten zien, alles is zo anders en mooi! Ik ben heel blij dat we zijn gegaan!

Nina: Het is heel mooi om een andere cultuur te beleven vanuit het perspectief van de mensen voor wie het normaal is, op die manier beleef je het heel anders dan als je gewoon het land bezoekt.

Ruth: Superleuke ervaring, alles hier is zo veel groter dan in Nederland. Zeker waard om deel aan te nemen!

Jules: Erg open en sociale mensen, leuke en aparte leraren. Goeie plek om vrienden te maken. Geweldige ervaring!

Leda: I will thank my arms for being by my side, my legs for supporting me and my fingers for always counting on them.

Erin: This week had been such an amazone expirience. Getting to know and learn so much about kids from another country has been so much fun and I cannot wait to go to the netherlands in april.

Abby: I can't believe this week is almost over. Ive had a fantastic time with everyone, especially Anne. I have had a great time meeting everyone and becoming so close, and it makes me even more excited to go back to the Netherlands later this year.

• 21 November 2015 - 21:38

Iris Van Gulik:

Leuk om jullie ervaringen te lezen!
    Groet, Iris van Gulik

Almerecollege

Wij, leerlingen van het Almerecollege uit Kampen, gaan op 14 november naar de USA! Wij: Ruth, Zoë, Luna, Iris, Eva, Julia, Amy, Sanne, Nina, Elisa, Hannah Nanouk, Marije, Anne, Elisabeth, Mike, Floris, Jules en Rick

Actief sinds 23 Sept. 2015