Our trip to Philly - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Almerecollege Kampen - WaarBenJij.nu Our trip to Philly - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Almerecollege Kampen - WaarBenJij.nu

Our trip to Philly

Door: Sanne Buis en Elisa Zandanel

Blijf op de hoogte en volg Almerecollege

18 November 2015 | Verenigde Staten, Philadelphia

Vandaag (18 November) moesten we vroeg opstaan want na een lange busreis van twee uur waren we om negen uur al in Philly ofterwijl Philadelphia. Al van ver af konden we de prachtige skyline van de stad zien. Bij aankomst zijn we als eerst naar het Philadelphia museum of arts geweest waar we onder andere Rembrand, van Gogh, Picasso en Monet voorbij hebben zien komen.

Na het museum hebben we een bezoekje gebracht aan the Cathedral Basiliica of Saints Peter and Paul. Hierna waren we toe aan een lunch (niet zonder the famous cheesesteak) die we gehaald hebben in de indoors market.

Aan het eind van de dag zijn we naar the Liberty bell centre geweest en op de terugweg naar de bus zijn we nog langs het graf van oud- president Benjamin Franklin geweest.

Kortom: het was een hele leuke dag!
Bye bye!

• 20 November 2015 - 13:49

Iris Van Gulik:

WoW, klinkt als een gave excursie zeg!
    Groet uit Kampen.
    Iris van Gulik

Almerecollege

Wij, leerlingen van het Almerecollege uit Kampen, gaan op 14 november naar de USA! Wij: Ruth, Zoë, Luna, Iris, Eva, Julia, Amy, Sanne, Nina, Elisa, Hannah Nanouk, Marije, Anne, Elisabeth, Mike, Floris, Jules en Rick

Actief sinds 23 Sept. 2015